Sande E-sport stakk av med tittelen i CS2 18+ utgaven av Sunnmørsligaen etter å ha slått T-Town 2-1 i en knallhard finale!
Tredjeplassen gikk til Metizport United, som faktisk var det eneste laget som klarte å slå Sande gjennom hele turneringen.
10 timer med CS, flere som spilte turnering for aller første gang, og noen som for første gang satt i kommentatorstolen. Det sier litt om hva Sunnmørsligaen handler om.
Vi er snart tilbake, denne gangen på Metizport Moa med to helt nye utgaver. Følg med!














Legg igjen en kommentar